יחס אישימגוון חוגיםחדר כושר מאובזרבריכה חצי אולימפיתבריכת פעוטות

התעמלות במים

הדרך המושלמת לשיפור סיבולת לב ריאה, הקואורדינציה, חיזוק השרירים ושיפור הגמישות ללא עומס על המפרקים ועל מערכת השלד בכלל. 
לא חייבים אפילו לדעת לשחות. הפעילות מתבצעת במים רדודים, על פי רוב בגובה בית השחי. התעמלות במים מתאימה גם לנשים בהריון ואחרי לידה, לשיקום לאחר תאונות, לבעלי עודף משקל, לנשים הסובלות מאוסטיאופורוזיס, לחולי לב לחולי סוכרת, לסובלים מבעיות מפרקים, בעיות גב וכו` (בתנאי שאין הגבלה רפואית). במים , התנועה היא איטית יותר ובשל כך היא נשלטת ומבוקרת. ההתנגדות במים גדולה פי 12 מההתנגדות באוויר (בעבודה על הקרקע), מה שהופך את ההתעמלות במים לקשה ויעילה הרבה יותר מאשר על הקרקע. בנוסף, בגלל התנגדות המים מתחזקים השרירים בכל כיווני התנועה בצורה מאוזנת יותר.


יום ו': 9:30-10:15, מדריכה: טטיאנה.


דף הבית טלפוןפייסבוק